Jumaat, 23 April 2010

KONVENSYEN AMAL PUSAT 2010

KUALA IBAI-06/03/2010- Konvensyen Jabatan Amal Pusat 2010 telah berlangsung dengan jayanya dan lebih 300 perwakilan hantar dari seluruh negara. Jabatan Amal Kedah menghantar seramai 6 anggotanya bagi menyertai konvensyen tersebut.
Bagi kedah, konvensyen kali ini dilihat lebih bertenaga berbanding yang lepas, dimana kali ini pembahas dari negeri2 amal berbakat sekali dalam ucapan masing-masing. Kedah menurunkan timbalan pengarah 2 sebagai pembahas dan antara isu yang diketengahkan oleh kedah ada lah isu logo dan pemakaian, isu akhlak alp pusat, dan beberapa isu lain lagi lah. sebenarnya isu begini bukan lah perkara pokok konvensyen kali ini. Tapi bagi kedah kalau isu-isu ini tidak diselesaikan maka amat payah lah untuk kita menjayakan apa yang perancangan yang telah dibentangkan oleh Mantan Ketua Pengarah amal pusat, cikgu husin dan Tim.Ketua DPPP.
Alhamdullillah...dan tahniah pusat kerana konvensyen kali ini segala permasalahan antara pusat dan kedah dapat diselesaikan...

























1 ulasan:

Cantek dan tahniah JAM Kedah. Cuma setelah duduk dlm dewan beret atau apa jua pakaian kepala mstlah di buka. Duduk dan terus buka beret. Itu peraturan yg betul.

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites