Selasa, 29 Januari 2013

PERGI TIDAK KEMBALI





Selasa 29hb Januari 2013 merupakan detik bersejarah bagi Ust Firdaus bin Salleh, pada hari tersebut ayahanda yang amat beliau kasihi telah menghembuskan nafas terakhir akibat kemalangan jalan raya,. Jenazah yang telah selamat disemadikan di Kampung Titi Besi, Alor Setar. Turut sama hadir ada malam pengkebumian tersebut adalah Ust Zelani, Fuad, Pak long Juma, Sukur, Mazdi dan beberapa lagi anggaota dan alp jabatan amal kedah, 
Ust Firdaus bin Salleh adalah Ahli Lembaga Pengarah Jabatan Amal Dewan Pemuda PAS Kedah dibawah unit Ekonomi,. 
Seluruh ALP dan anggota unit amal kedah mengucapkan takziah, Semua kita akan sama merasakan apa yang beliau rasakan..

1 ulasan:

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites